Tuan tanah

Saturday, November 19, 2011

mamakhalisshoppe Giveaway: Jom Bergaya


Nak join klik banner k..:)

Tarikh tutup : 31 Disember 2011

Review salah satu produk yang dijual di Mamakhalisshoppe :

Aku pilih Angry Birds Plush Toys. Kenapa aku sukakannya? Sebab aku suka gila ngan game Angry Birds tu. Tapi tak pernah lepas level 3 lagi..huhu, sedih.. Disebabkan dia punya kartun pun comel sangat, maka tak hairan lah ramai yang tergila-gilakan karikatur Angry Birds ni. Termasuk aku. Kalaulah menang giveaway ni dan dapat hadiah Angry Birds tu, bolehlah aku bagi kat Dani untuk dia main-main.. Dia pun suka kan karikatur Angry Birds ni..

Ok sesapa yang nak beli patung Angry Birds, jom kita tengok bawah..:)

15cm
Retail: RM19.90(tidak termasuk penghantaran)

20cm
Retail: RM24.90(tidak termasuk penghantaran)


Amacam? Berminat? leh contact Mamakhalisshoppe k..Murah-murah je tu..:)

No comments:

Penganjur

My Blog List