Wednesday, November 16, 2011

Contest Kenali Bloggers.


Nak join klik banner k..:)

 Tarikh tutup : 25 Disember 2011

Nak tag :

Kak atie
Fieda
Darling Ninie

10 perkara tentang saya :

1. sudah berkahwin
2. Mother of 2 to be..:)
3. Berumur 27 tahun
4. Suka blogging
5. Tanpa internet hidup rasa macam tak lengkap
6. Berjiwa sensitif - kucing mati pun nangis..:(
7. Penjawat awam
8. Suka makan buah-buahan
9. Impian nak sambung belajar bila anak dah besar sikit..:)
10. Suka yang comel-comel, tak kira apa pun..

Akak nak tanya Wanny :
1. Umur berapa ni sebenarnya? Pandai sungguh buat doodle tu..nanti akak nak satu boleh? Hihi
2. Tak tau nak tanya apa sebab kita baru kenal, apa-apapun akak doakan Wanny berjaya dalam apa jua yang mahu dicapai dan yang paling penting jangan lupakan kedua ibu bapa yang bersusah payah menjaga Wanny dari kecil..

Salam perkenalan..:)

2 comments:

Wanny said...

thanks join ye!!
1.wanny umo 15 tahun hehe..pasal doodle tu klau nak boleh tapi kita tukar2 boleh?mesti hasiltangan sendiri ye..kalau nak pm me..

2.Terima kasih atas doa akk.Amin.............hehe

oh ye!Wanny folo akak!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

MAKASIH TAG K.ATIE YA.GOOG LUCK!

Penganjur

My Blog List